Job 199 van 673


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker Fr/NL


Functie

Unique Office werft een tweetalige administratief medewerker Fr/NL (M/V/X) aan voor haar partner in de regio van Edingen/Ghislenghien/Ath.

Als administratief medewerker aankoop zal je dag worden gevuld met verschillende taken:

  • Algemeen beheer van aankoopadministratie: herbevoorrading, prijsaanvragen, vergelijkingen, ...
  • Zoeken naar nieuwe potentiële leveranciers
  • Opstellen van aankoopvoorspellingen
  • Opvolgen van leveranciers en leveringstermijnen
  • Ontmoeten met leveranciers om nieuwe producten te bekijken en prijzen te bespreken
  • Optimalisatie van kwaliteitscontroles en aankoopprocedures ontwikkelen
  • Een streepjescode-identificatiesysteem ontwikkelen
  • Rapporten opstellen

Jouw profiel

Om de functie van aankoopmedewerker (M/V/X) te vervullen, moet je aan het volgende profiel voldoen:

  • Je hebt relevante ervaring in een aankoopafdeling
  • Je bent perfect tweetalig Frans - Nederlands
  • Je bent resultaatgericht en hebt een teamgeest
  • Je kunt prioriteiten stellen en zelfstandig werken
  • Je kunt zelfstandig werken
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen

Aanbod

Als tweetalige aankoopmedewerker Fr/NL (M/V/X) bieden wij u het volgende aan:

  • De mogelijkheid om een vast contract te krijgen na een succesvolle interimperiode
  • De kans om uw vaardigheden te benutten in een gevarieerde functie en binnen een familiebedrijf
  • Een aantrekkelijk salarispakket, gewaardeerd op basis van uw kennis en ervaring
  • Veel extralegale voordelen
  • Een professionele omgeving waarin u kunt gedijen

Solliciteren

Unique Tournai Office (new)
+32 (0)69 25 30 10

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht